Info 0744.692.273

Bine ati venit!

Returnarea produselor

Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:

- Lipsa de conformitate

In conformitate cu Legea nr. 296/2004 privind Codul Consumului si Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor, declaram ca produsul livrat corespunde declaratiei de conformitate a acestuia si suntem raspunzatori pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul livrarii produselor.

Garantia pentru lipsa de conformitate se acorda la prezentarea produsului impreuna cu Factura Fiscala care atesta achizitionarea bunului, ambalajul produsului si intreaga documentatie aferenta.

 Se considera ca produsele sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare daca:

  • • corespund descrierii facute de vanzator si au aceleasi calitati ca si produsele pe care vanzatorul le-a prezentat consumatorului ca mostra sau model;
  • • corespund oricarui scop specific solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare-cumparare;
  • • corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip;
  • • fiind de acelasi tip, prezinta parametrii de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vanzator, de producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta produsului.

 Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate isi are originea in materialele furnizate de consumator.

In cazul lipsei conformitatii , orice reclamatie va fi adusa la cunostinta S.C EyeLash S.R.L in scris la adresa de e-mail contact@mycase.ro la 24 ore de la receptionarea produselor .

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire / reparare sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de MyCase.ro.

Daca lipsa de conformitate apare dupa 48h de la momentul livrarii comenzii, orice reclamatie va fi adusa la cunostinta S.C EyeLash S.R.L in scris la adresa de e-mail contact@mycase.ro, urmand ca aceasta sa fie transmisa furnizorului produselor respective, spre solutionare.

- Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie.

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, ridicarea de la sediul MyCase.ro sau receptia la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.

Cumparatorul are obligatia de a verifica integritatea ambalajului la receptionarea comenzii si de a-l refuza in situatia in care acesta prezinta urme de deteriorare vizibile si de a face pe loc o plangere catre firma transportatoare insotita de preferinta de imagini care atesta acea situatie. In situatia in care ambalajul nu prezinta urme de deteriorare vizibile dar dupa despachetare produsul/produsele prezinta urme de deteriorare optica sau functionare defectuoasa, cumparatorul are obligatia de a le aduce la cunostinta vanzatorului in termen de maximum 24 de ore lucratoare prin email la contact@mycase.ro.

In situatia in care cumparatorul nu respecta una din conditiile mai sus mentionate, vina ii apartine iar vanzatorul nu va mai accepta returul.

- Produse ce v-au fost livrate gresit

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de MyCase.ro.

- Garantie limitata oferita de producator pentru produse cu defecte din fabricatie

Producatorul este singurul responsabil pentru conditiile de fabricare si garantie comerciala a produselor. MyCase.ro garanteaza originalitatea produselor livrate si raspunde pentru lipsa de conformitate sau a viciilor ascunse ale acestora, dar nu ofera garantie comerciala/tehnica( (cu exceptia produselor in care pe site sunt afisate termenii si conditiile garantiei) pentru produsele comercializate pe site. MyCase.ro nu va fi facut responsabil pentru orice pagube, de orice fel, incluzand, dar nu limitativ, orice daune directe, indirecte sau incidentale.

In cazul unui defect al produsului/produselor achizitionate de pe MyCase.ro dupa 48h de la receptionarea comenzii, orice reclamatie va fi adusa la cunostinta in scris la adresa de e-mail contact@mycase.ro, urmand ca aceasta sa fie transmisa furnizorului produselor respective, spre solutionare.

Cerinte pentru ca eventualele defecte din fabricatie sa fie luate in considerare de producatori:

  • • notificarea in scris pe adresa de e-mail contact@mycase.ro impreuna cu poze atasate pentru eventualele defecte ale produsului
  • • numele complet folosit in comanda plasata pe MyCase.ro
  • • numarul comenzii si numele complet al produsului achizitionat

Daca produsul se accepta pentru un review al defectului, va trebui sa il trimiteti la adresa Strada Vailor, nr 16 A, Bucuresti. Produsele cu eventuale defecte vor fi verificate de departamentul tehnic si veti fi contactat de unul din operatorii MyCase.ro pentru solutionarea problemei. Daca problema produsului comandat se dovedeste a fi cauza unui defect din fabricatie, acesta va fi inlocuit/ reparat sau va fi rambursata suma integrala a contravalorii produsului.

Nu constituie obiectul garantiei privind lipsa de conformitate/vicii ascunse derivată din:

  • • utilizarea produsului pentru modele de telefoane/tablete altele decat cele specificate in descrierea produsului sau in afara specificatiilor aferente;
  • • defectele cauzate de manevrarea brutala (inclusiv, dar fara a se limita la acestea, defectele cauzate de obiecte ascutite, de indoire, comprimare sau cadere, etc.)
  • • defectele sau stricaciunile cauzate de utilizarea incorecta a produsului, inclusiv de utilizarea contrara a instructiunilor date de producator/importator
  • • defectele sau presupusele defecte cauzate de utilizarea produsului cu produse, accesorii inadecvate, si nici defectele cauzate de utilizarea produsului in alt scop decat cel pentru care a fost conceput.
  • • garantia pentru lipsa de conformitate inceteaza sa mai fie executorie daca produsul a fost modificat, ambalajul produsului a fost pierdut sau deteriorat
  • • garantia pentru lipsa de conformitate inceteaza sa mai fie executorie daca produsul a fost expus la umezeala, la conditii extreme din punct de vedere termic sau al altor factori de mediu, la treceri bruste de la o stare termica sau de mediu la alta, la coroziune, la oxidare, daca a intrat in contact cu alimente, cu lichide sau cu produse chimice, sau daca a fost depozitat in conditii neconforme cu cele specificate de producator
  • • uzura normală a produselor ( uzura fizica)
  • • manipularea sau instalarea gresita
  • • alte situatii specificate in descrierea sau instructiunile de utilizare ale produsului.

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2002. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele/sigiliile intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Acest drept nu poate fi invocat in cazul: - produselor care prezinta defecte optice sau de functionare, urme de uzura, lipsa unuia sau a mai multor accesorii, lipsa ambalajului original, lipsa sigilului, etichetelor(exceptie facand situatia in care deficientele anterior mentionate au fost constatate la primirea comenzii fiind aduse la cunostinta noastra in termen de 24 de ore prin email la contact@mycase.ro.) - produselor ridicate de la sediul nostru

ATENTIE! In toate cazurile de mai sus, produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, urme de folosinta, etc). Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, MyCase.ro isi rezerva dreptul de a refuza returul produsului/produselor.